Lieve was

wasgoed

Lieve was,

Waarom blijf je toch altijd op bezoek komen? Elke keer stop ik je netjes in de wasmachine en hang ik je op zodat je lekker kan drogen.
Daarna netjes opvouwen en in de kast…
Maar toch vind je het nodig om steeds maar weer in de wasmand te verschijnen.

Je kost mij altijd zoveel tijd. Eerst om je in de wasmachine te stoppen, dan moet je er weer uitgehaald worden en opgehangen en als je droog bent dan moet je opgevouwen en in de kast. Je blijft maar komen en gaat nooit eens een dagje op vakantie. Soms word ik al moe als ik alleen maar aan je denk!

Nou moet ik eerlijk zeggen, de kinderen werken ook niet heel erg mee dus die hebben ook een beetje schuld. Iedere ochtend trek ik ze schonen kleertjes aan en nog geen 5 minuten later…EEN VLEK! En ja hoor daar ben je dan weer..nieuwe was!
Ben ik nu een zeur? Ben ik de enige die jou was echt niet leuk vind?
Ik weet het echt niet, ik weet wel dat het nu zaterdag is en dat ik het hele weekend weer met jou bezig ben want helaas de wasmand zit weer propvol!

Hopelijk heb jij een lekker weekend, jij word nu weer schoon.

Toch zeg ik tegen jou, lieve was, tot de volgende keer! Ik weet zeker dat je het zo gezellig vind bij ons in huis dat je weer terug komt.

Liefs,

ByLeen

6 gedachtes over “Lieve was

  1. MetMirjam zegt:

    Grappig! Ook hier genoeg was pff..Gelukkig kan de deur van mijn washok dicht, dan hoef ik het niet te zien als ik voorbij loop 😉
    Ik voel me altijd wel helemaal bij als de wasmand weer ‘leeg’ is!

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

