Top 5 Sexy Mannen

Mannen mogen het altijd hebben over welke vrouwen zij sexy vinden, maar wij vrouwen hebben het hier eigenlijk nooit over.
Waarom eigenlijk niet? Wij mogen toch ook wel zeggen welke mannen wij echt sexy vinden?

Hierbij mijn top 5 sexy mannen, gewoon omdat het moet kunnen vind ik! En zodat jullie even weg kunnen zwijmelen zo op deze zaterdag ochtend

We beginnen bij mijn nummer 5:

Vin DieselVin Diesel:
Zeg nou zelf.. Deze armen zijn toch echt heel erg Sexy???

Nummer 4:

Johnny deppJohnny Depp
Eigenlijk was Johnny Depp mij nooit zo opgevallen. Totdat de eerste Pirates of the Carribean uit kwam!! I Loveeeee Captain Jack Sparrow en daardoor dus ook Johnny Depp

Nummer 3:

enriqueEnrique Iglesias
Mooie ogen, lief uiterlijk en hij kan ook nog eens goed zingen. Wat wil je nog meer

Nummer 2:

sucre

Amaury Nolasco
Iedereen die Prison Break heeft gezien kent hem beter als Fernando Sucre. Vanaf seizoen 1 al mijn favoriet!

Nummer 1:

Wentworth Miller Self Assignment, July 23, 2006 ©FOX/ContourPhotos.com/IML

Wentworth Miller
Ik ben stiekem gewoon een heel groot Prison Break fan want met stip op nummer 1 voor mij is toch echt wel Wentworth Miller of zoals vele hem kennen Micheal Scofield. Vooral zijn glimlach en ogen zijn te sexy!

 

Welke sexy man staat bij jullie op nummer 1?

 

6 gedachtes over “Top 5 Sexy Mannen

  1. Mary-Lou zegt:

    Ik hou niet zo van gespierd, maar Wenthworth Miller vond ik ook altijd super sexy. Hij ziet er nu iets minder sexy uit trouwens, haha. Wie ik erg fijn vind om naar te kijken is Jason Statham en Michiel Huisman. Oja en Channing Tatum!

    Like

    • byleen zegt:

      Jaaa ik zag hem laatst ook ergens voorbij komen hij zag er inderdaad anders uit :p
      Maar de opnames voor een nieuw seizoen prison break zijn begonnen dus het lijkt me wel dat die daar wat aan gedaan heeft 😉

      Liked by 1 persoon

Geef een reactie

