Spam jouw blog

Op verschillende blogs ben ik al tegen gekomen dat je jouw eigen blog mag spammen. Super leuk! Via die weg heb ik al veel leuke nieuwe blogs leren kennen!

Het leek mij dus leuk om jullie hier de kans te geven je eigen blog te spammen.
Vertel in een reactie iets leuks over jouw blog, waar het over gaat etc en vergeet natuurlijk niet een link in het bericht te zetten!

Spammen maar!!
Ben benieuwd welke leuke blogs ik nu weer leer kennen 🙂

 

19 gedachtes over “Spam jouw blog

  1. Hanna zegt:

    Volgens mij ken je me al ;), maar spammen kan geen kwaad. Mijn blog is een beetje van alles wat, momenteel ben ik hard bezig met afstuderen en ga ik over een paar maanden een mooie reis maken, en dat is terug te vinden op m’n blog. Verder zou ik als ik een categorie aan mijn blog zou moeten hangen het een lifestyle blog noemen. Ik ben te vinden op http://eenbezigbijtje.nl

    Liked by 2 people

  2. Hans de Gans (MSW) zegt:

    Wat een leuk idee! Volgens mij is mijn Mooi Leven blog je ook wel bekend 😉
    Waarover? Over ‘Het Leven’ Dus een beetje lifestyle, maar dan voor de ziel…. Ik vind dat wij in onze maatschappij te veel van onszelf, onze kinderen en onze leefomgeving eisen. Veel mensen hebben daar last van of worden zelfs ziek. Daarom ben ik een tijdje geleden met mijn ‘Gans’ gestart, om de wereld weer een beetje mooier, leuker en liever te maken. Eerst op FB, maar omdat ik dat te beperkt vond voor mijn teksten heb ik nu deze blog erbij.
    Iedereen is van harte welkom, dan kunnen we er samen iets moois van maken: https://mooilevenblog.wordpress.com/
    Liefs van Hans de Gans ❤

    Liked by 1 persoon

  3. MetMirjam zegt:

    Mijn blog ken je eigenlijk al, maar ik spam ook even mee hoor 😉

    Mijn blog:
    http://www.metmirjam.com

    Mama-Lifestyle blog over alles wat mij als mama bezighoudt, in de breedste zin van het woord. Van tips voor je kindje tot shoplogs en van dagjes uit tot recepten.

    Like

  4. Forever38.com zegt:

    Oh, ik spam ook graag een rondje mee 🙂
    Ik ben Vera, “voor altijd 38”, getrouwd en moeder van een dochter van 7. Ik merkte dat blogs voor vrouwen “boven een bepaalde leeftijd” zo saai zijn. Er zit zo weinig pit in, en ik kon er niet door geïnspireerd raken. Daarom ben ik een paar maanden geleden een eigen blog begonnen. Ik wil de dingen waar ik enthousiast over ben graag delen; of het nu gaat om een bepaalde bestemming, een mooie film, of een anti-rimpelcrème die echt werkt (of juist die hippe hype die echt niet gemist mag worden…). Tegelijkertijd hoop ik dat de lezer door mijn blog te lezen even kan ontspannen.
    Neem je eens een kijkje op : https://forever38.com/
    Groetjes,
    Vera

    Liked by 1 persoon

  5. Petra zegt:

    Hoi, wij spammen ook graag mee! We zijn onze blog begonnen omdat we zoveel dingen tegen kwamen op internet, in tijdschriften, etc die we graag wilden delen. En nu zijn we bijna 1200 posts verder. Het is verslavend leuk om te doen! Dus ik zou zeggen, neem eens een kijkje, ook als je geen moeder bent! 😉

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

