Blognieuws Mei


Vandaag is het alweer Juni, ik weet niet hoe dat met jullie zit maar als ik Juni hoor denk ik aan de zomer.
Lekker weer, veel naar buiten, eindelijk weer een beetje bruin worden misschien al zwemmen in de zee?
Ik hoop dat deze maand ons veel mooi weer gaat brengen, ik kan namelijk niet wachten!

Mei was weer een hele leuke blog maand! Ik heb veel mooie artikelen mogen schrijven, nieuwe volgers mogen ontvangen en ik geniet nog steeds iedere dag van al het leuks dat mijn blog mij brengt.
In de Mei vakantie heb ik af en toe wat minder artikelen geplaatst, mijn kinderen staan namelijk op nummer 1 en die gaan soms gewoon even voor. Toch merk ik dat ook al plaats ik een keer geen blog jullie de volgende dag gewoon weer mijn blog bezoeken, super leuk vind ik dat en bedankt daarvoor πŸ™‚

De top 3 best gelezen artikelen van de maand Mei waren:

  1. Ik ben een alleenstaande moeder
  2.  Achter mijn glimlach
  3. Een week zonder boos worden

Social Media

Via Social media ben ik nog steeds erg actief. Ik vind het  leuk om zo met mijn volgers in contact te komen en op andere bloggers te reageren.
Ik mag iedere dag nieuwe volgers verwelkomen wat ik natuurlijk hartstikke leuk vind. Vooral mijn Instagram groeit dagelijks.

Twitter: @byleen88
Instagram: @byleen88
Facebook: @byleen88

BlogLovin

Op BlogLovin kan je andere bloggers volgen en andere mensen kunnen natuurlijk ook jouw blog volgen.
Ik gebruik Bloglovin erg veel omdat ik hier een handig overzicht krijg van alle nieuwe artikelen die iedereen plaats. Zo word het voor mij een stukje makkelijker om te reageren.
Volg je mij nog niet op Bloglovin? Klik dan gauw hier

Schrijven als gastblogger

Zoals de meeste van jullie weten schrijf ik ook als gast blogger op de site Inmatesmystory Ik schrijf hier over mijn ervaring met het schrijven naar Amerikaanse gevangenen.
Eerst deed ik dit 1 keer per maand, Kim (eigenaar van de website πŸ™‚ heeft mij gevraagd of ik iedere week wil bloggen op haar site. Hier kon ik natuurlijk geen nee op zeggen!

Wat brengt Juni?

Ook komende maand ben ik van plan weer lekker door te bloggen. Er komen weer allerlei leuke artikelen online, ook een aantal persoonlijke die ik nu nog aan het uitwerken ben en ik best lastig vind om op te schrijven.
Deze maand heb ik ook iets leuks georganiseerd waar ik al heel lang mijn mond over moet houden maar wat bijna zo ver is, daarna kan ik er dan ook eindelijk een leuke blog over schrijven πŸ™‚

Ik hoop dat jullie ook deze maand weer mee volgen en ik wens jullie een hele mooie nieuwe maand toe

 

5 gedachtes over “Blognieuws Mei

  1. Hans de Gans (MSW) zegt:

    Als het goed is volg ik je nu op Instagram en Facebook. Gezellig 😊 Ik kijk uit naar beter weer, juni start met pijpenstelen! Mooie dag en liefs ❀

    Like

Geef een reactie

