Welk wasmiddel gebruik ik?

In een eerdere blog schreef ik al eens waarom ik zo’n erge hekel heb aan de was doen. Er komt maar geen einde aan, heb ik net de wasmand leeg draai ik mij om zit die alweer bijna vol (oke dat is misschien een beetje overdreven maar mijn wasmand blijft echt nooit lang leeg!)

De geur van schone was vind ik echter wel super lekker! Als je dan de was hebt opgehangen en het hele huis lekker ruikt daar kan ik dan toch wel weer van genieten.
Ik ben best lang op zoek geweest naar wasmiddel wat ik echt lekker vond ruiken.  Ik gebruik nooit wasverzachter omdat mijn kinderen hier niet tegen kunnen dus mijn wasmiddel zelf moet gewoon lekker ruiken.
Toen er wasmiddel van Robijn Zwitsal kwam werd ik helemaal blij! Ik hou van de geur van Zwitsal dus ik wist zeker dat ik deze ook super lekker zou vinden.
Helaas was dit niet het geval en viel deze geur mij heel erg tegen.
Uit eindelijk na een lange zoektocht heb ik toch gevonden wat ik echt lekker vind! En eigenlijk gewoon heel standaard…


Gekleurde was:
Voor de gekleurde was gebruik ik het vloeibare wasmiddel van Albert Heijn. Dit ruikt lekker fris en de fles is lekker groot.
Met 3 kinderen moet ik veel wassen dus een grote fles is dan wel erg handig. Nog een voordeel deze wasmiddel is niet zo duur.

Witte was:
Voor de witte was gebruik ik ook wasmiddel van Albert Heijn. (oke ik geeft het toe ik ben gewoon fan van Albert Heijn eigen merk πŸ˜€ )
Dit is geconcentreerd wasmiddel dus ruikt extra lekker! Heerlijk om de witte was mee te doen. Alle witte rompertjes ruiken na het wassen met dit wasmiddel weer heerlijk fris

Voor de extra lekkere geur:
Omdat mijn kinderen niet tegen was verzachter kunnen moest ik op zoek naar iets anders. Toen ik op de reclame Lenor unstoppables zag dacht ik wat is dat nou weer?
Maar zo nieuwsgierig als ik ben wilde ik dit toch graag uitproberen!
Het zijn kleine geur bolletjes die je gewoon bij je was gooit. (je hoeft er maar weinig van te gebruiken want de geur is erg sterk)
De was ruikt echt heerlijk door deze bolletjes en mijn kindjes hebben geen last van uitslag. Ik zou zeggen probeer dit eens uit, heerlijk! (verkrijgbaar in verschillende geurtjes)

 

Ik ben erg benieuwd welk wasmiddel jullie gebruiken?

11 gedachtes over “Welk wasmiddel gebruik ik?

  1. Hans de Gans (MSW) zegt:

    Ik was ecologisch met Ecover of Klok. Heb een hekel aan die synthetische geuren en t was een hele zoektocht. Ik ben ook zo’n pietje precies πŸ˜‹
    Gebruik wel wasverzachter, ook van Ecover, After the Rain. Ruikt alsof je was heerlijk buiten heeft gehangen. En geen vloeibaar meer sinds kort. Werd mn machine zo slijmerig van 😨
    Leuk artikel πŸ˜€

    Like

  2. lifebymamalinda zegt:

    Gebruik altijd AH eigen merk of robijn als die in de aanbieding is. Wasverzachter gebruik ik soms, heb een paar kledingstukken die anders als schuurpapier aanvoelen.
    Zwitsal geur vind ik heerlijk, heb in de kasten de geurbuiltjes of zeep liggen

    Like

  3. MetMirjam zegt:

    Ik ben niet zo merkvast met wasmiddel. Meestal koop ik een voorraadje als er een goede aanbieding is – ik ben echt a sucker for aanbiedingen en koopjes πŸ˜‰
    Die geurbolletjes van Lenor kende ik nog niet, klinkt goed in ieder geval!

    Like

  4. Merel zegt:

    Ik gebruik het liefst Robijn, vooral die voor witte was vind ik heerlijk. Tijdens mijn zwangerschap draaide ik soms stiekem de dop eraf in de supermarkt om eraan te kunnen snuiven haha! Die Zwitsal vind ik ook tegenvallen. Ruik je bijna niet. Helaas was ik dat laatst vergeten en heb per ongeluk drie flessen wit gehaald. Vervolgens drie kleur, dus zit nu met zes flessen Zwitsal.

    Like

  5. Merel zegt:

    (Eindelijk kan ik weer reageren op je blogs, heb er geloof ik een halfuur aan zitten puzzelen en mijn wachtwoorden moeten wijzigen – alles vergeten namelijk – haha, maar dan heb je ook wat…)

    Like

Geef een reactie

